Imatge paranimf preparat

La UVic-UCC inaugura el curs acadèmic 2022-2023 estrenant el Paranimf

La UVic-UCC inaugurarà el curs acadèmic 2022-2023 demà, 21 d’octubre, a les 11 h, en un acte que, alhora, suposarà l’estrena del Paranimf de la Universitat. L’obertura institucional del curs comptarà amb la presència del conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal, que presidirà l’acte al costat del rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños; de l’alcaldessa de Vic i presidenta de la FUBalmes, Anna Erra, i de la secretària general de la UVic-UCC, Anna Sabata.

La lliçó inaugural, titulada “La cicatrització de ferides: un procés extraordinari”, anirà a càrrec de Marta Otero, professora de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries, i coordinadora del grup de recerca en Reparació i Regeneració Tissular de la UVic-UCC, un grup interinstitucional i interdisciplinari, que compta amb participació d’investigadors de la Fundació Hospital de la Santa Creu i del Consorci Hospitalari de Vic.

En el transcurs de l’acte es lliurarà la Medalla Institucional de la UVic-UCC, que aquest any serà doble: per a l’Associació Sant Tomàs i per al dissenyador Ton Granero. També s’entregaran les insígnies de les persones que durant el curs passat es van jubilar i els premis extraordinaris i als millors expedients de cada titulació. Igualment, es projectarà la videomemòria del curs acadèmic 2021-2022.