THE Impact Ranking

La UVic-UCC manté la posició en el THE Impact Ranking 2023, a mitja taula, i destaca en qualitat de l'educació

22.06.2023

La setmana passada es va fer públic el THE Impact Ranking 2023, que mesura el grau d’implantació dels objectius de desenvolupament sostenible (ODS) a les universitats de tot el món. La UVic-UCC hi apareix classificada, per tercer any consecutiu, en la franja mitjana, en el grup 401-600 d’un total de 1.591 universitats de tot el món, ocupant el 35 lloc de 47 en l'àmbit estatal i el 8è lloc de 9, en el català.

Des del mateix rànquing THE destaquen de la UVic-UCC els ODS (3) salut i benestar, (4) qualitat de l’educació i (5) igualtat de gènere, que es troben per sobre de la mitjana de les universitats. Concretament, pel que fa a l’ODS (4) qualitat de l’educació, el rànquing situa la UVic-UCC en la millor posició aconseguida fins al dia d’avui, a la franja 101-200 d’un total de 1.307 universitats de tot el món.

Encapçala el rànquing per segon any consecutiu, la Western Sydney University, seguida per la University of Manchester i Canada-based Queen’s University.