Rebuda de la delegació EAIE
foto família de la delegació EAIE
Foto rectors EAIE al recinte firal de l'Hospitalet
Foto delegació UVic-UCC a la EAIE

La UVic-UCC rep la visita d’una delegació de representants d’universitats estrangeres en el marc de la trobada anual de l’EAIE

En el marc de la 32a Conferència anual de l’EAIE (European Association for International Education) que s’està portant a terme a Barcelona durant aquesta setmana, dimarts la UVic-UCC va rebre la visita d’una delegació de 58 representants de diverses universitats estrangeres, moltes de les quals són sòcies de la universitat.

La delegació va arribar a les 11.30 h i després de rebre la benvinguda per part del vicerector de Relacions Internacionals, Josep Bau, i d’una presentació general  de la UVic-UCC, les membres de l’equip de l’Àrea de Relacions Internacionals de la UVic Noèlia Godoy i Gina Morcillo van fer una presentació de la Unitat de Relacions Internacionals i dels diversos serveis d’acollida que té la universitat.

Després d’un dinar de networking i d’una foto de grup amb tots els assistents, la delegació va fer una visita guiada en carrilet pels diversos edificis de la Universitat (Miramarges, Torre dels Frares, Can Baumann i zona esportiva) i va poder veure diversos llocs emblemàtics de la ciutat. Per al vicerector Josep Bau, “aquesta visita és una gran oportunitat per poder contactar amb els diferents socis europeus que té la UVic-UCC i també per arribar a universitats que tenen interès a conèixer-nos”.

L’EAIE

És una institució fundada el 1989 amb l’objectiu d’oferir una plataforma per a l’aprenentatge, la creació de xarxes i l’intercanvi de coneixements en l’àmbit de la internacionalització de l’educació superior. Aquesta plataforma proporciona tant a les persones acadèmiques com a les que no ho són, les millors pràctiques i les solucions més viables per fer front als reptes de la internacionalització, tot proporcionant una plataforma per a l’intercanvi estratègic.

Cada any l’EAIE promou una conferència anual, que és tot un referent a Europa. La d’enguany es porta a terme a Barcelona i preveu acollir més de 9.000 professionals de l’ensenyament superior, principalment d’Europa, però també d’altres continents. Bona part de les dues-centes activitats programades s'han portat a terme dins el recinte Firal de Barcelona a l’Hospitalet. Això no obstant, també s’han planificat amb molt èxit de convocatòria diverses sortides a les diferents universitats catalanes, anomenades "Campus Experience", una de les quals ha estat la de la UVic-UCC.

Durant aquesta setmana el rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, el vicerector de Relacions Internacionals, Josep Bau, i l'equip de Relacions Internacionals van ser presents en les diferents activitats programades durant la conferència.