Objectius sostenibles

La UVic-UCC revalida la seva posició en el THE Impact Ranking

La UVic-UCC ha revalidat la posició aconseguida l’any passat per primer cop en l’Impact Ranking 2022, que promou el Times Higher Education (THE). Segons es va saber ahir a la tarda, la Universitat torna a situar-se en el grup de 401-600 sobre 1001+, la qual cosa vol dir que reafirma la seva posició a la meitat de la taula, ocupant el lloc 33 de 41, a l’Estat espanyol, i el 6 de 8, a Catalunya.

Aquest rànquing avalua les universitats a escala mundial pel que fa a l’assoliment dels objectius de desenvolupament sostenible (ODS) de les Nacions Unides. En aquesta ocasió, hi han participat 1.406 universitats, 391 més que l'any passat, de 110 països i regions de tot el món. Els ODS en què la UVic-UCC destaca són els que fan referència a Salut i Benestar, Educació i Igualtat de Gènere.

Segons el rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, "aquests nous resultats evidencien que el bon posicionament en els rànquings per part de la UVic-UCC no són flor d’un sol dia, sinó que es van mantenint al llarg del temps, rànquing rere rànquing".

Aquest any el rànquing l’encapçala la Western Sidney University (Austràlia), seguida de l'Arizona State University (Estats Units) i la Western University (Canadà).