Pràctiques internacionals

La UVic-UCC torna a ser la universitat catalana amb més places d’Erasmus pràctiques

16.09.2020

La UVic-UCC torna a ser la universitat catalana que ha obtingut més places en primera adjudicació del programa de pràctiques per al curs 2020-2021. Seran 254 places, segons les adjudicacions realitzades pel Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE), que serviran perquè estudiants de la UVic-UCC puguin fer estades a empreses i institucions de diferents països de la Unió Europea en el marc de l’Student Mobility of Placement (SMP), el programa de pràctiques d’Erasmus.

Per darrere seu, la Universitat Ramon Llull ha obtingut 156 places, la Universitat Autònoma, 148, i la Universitat de Barcelona, 130. Les mateixes dades situen la UVic-UCC com la segona universitat espanyola que ha aconseguit més places de pràctiques Erasmus, per darrere de la Complutense de Madrid (260). En aquest sentit, la UVic-UCC també ha aconseguit 7 mobilitats becades al Marroc en el marc del Projecte Erasmus fora d'Europa.

Pel que fa a les places del programa de mobilitat per estudis (Student Mobility for Studies – SMS), el proper curs hi podran optar en primera adjudicació 120 estudiants, mentre que 25 membres del PDI i PAS podran optar al programa Erasmus Formació (Staff Mobility for Training). Alhora, s’han obtingut 20 places en el programa Erasmus Docència (Staff Mobility for Teaching Assignment – STA), adreçat a professorat.