Stand de la UVic a Menorca

La UVic visita la Fira d’Ensenyaments Superiors de Menorca

Just abans de la Setmana Santa, els dies 7 i 8 d’abril, la UVic va fer parada a la Fira d’Ensenyaments Superiors de Menorca. Enguany, va atendre gairebé un centenar d’alumnes de centres de secundària de la zona. L’alumnat menorquí està interessat en tots els àmbits d’ensenyament que ofereix la Universitat, però sobretot en graus de salut, com Medicina, Infermeria o Fisioteràpia.

Aquests estudiants solen desplaçar-se fora de les Illes Balears en l’època universitària, per raó de l’oferta reduïda de graus que troba a la seva zona. Per tant, un dels temes que els genera més inquietud és el de l’allotjament, però també tenen dubtes sobre l’accés, els preus o les beques.

En total, aquest curs s’han atès en fires d’educació territorials gairebé més de 500 estudiants interessats en els graus i cicles de la UVic.