Docència

Jornada de Fi de vida "Mort, infància i art"
Jornada de Fi de Vida "Mort, infància i art"

La XI Jornada de Fi de Vida tractarà la mort des de la infància i l'art

21.03.2024

El pròxim dijous 11 d'abril tindrà lloc l'onzena edició de la Jornada de Fi de Vida, organitzada des de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB) i amb l'objectiu de visibilitzar la mort i el seu acompanyament, cada any enfocada des d'una perspectiva diferent.

Aquesta edició es titularà "Mort, infància i art" i inclourà una taula rodona al voltant d'experiències i eines per treballar la mort amb els infants. Comptarà amb la intervenció de la llicenciada en Comunicació Audiovisual i membre de l’ACVIC Bruna Dinarès; l’artista visual i coautor del projecte artístic i de recerca "Mortals", Albert Potrony; la infermera, tanatòloga i antropòloga fundadora de l’Associació GestDol, Xusa Serra, i la infermera i professora de la FCSB, Núria Gorchs, que en serà la moderadora.

La jornada es desenvoluparà en format híbrid com ja s'ha fet els últims anys. Serà presencial a la Sala Mercè Torrents de la UVic (carrer Sagrada Família, 7 Vic) i es podrà seguir en línia clicant aquest enllaç.