Estudiants de Study Abroad al Mobile World Congress

L’alumnat del programa Study Abroad: Business, Design and Innovation visita el Mobile World Congress

29.02.2024

Un any més l’alumnat que participa en el programa Study Abroad: Business, Design and Innovation que la UVic imparteix a les instal·lacions de Bau a Barcelona ha pogut visitar aquesta setmana el Mobile World Congress (MWC) i el 4YFN. Els estudiants de les assignatures Start-up Creation i Design Thinking, acompanyats pel seu professor, han pogut descobrir les últimes innovacions en tecnologia, com ara un cotxe elèctric capaç de volar, un robot assistencial, mòbils amb pantalles transparents i plegables, o l’avenç de la tecnologia 5G i 6G. La intel·ligència artificial ha esdevingut la protagonista del MWC d’enguany, de manera que la majoria de les companyies han presentat innovacions en el camp de les telecomunicacions i de l’economia. També han pogut gaudir d’una xerrada sobre l’autentificació biomètrica que ha ofert l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

A banda d’aquesta activitat, aquest semestre els estudiants d’aquest programa podran visitar les instal·lacions de la marca de luxe Loewe en el marc de l’assignatura Luxury Marketing o la Borsa de Barcelona dins l’assignatura Financial Risk Management, entre d’altres.

Uns 200 estudiants participen aquest quadrimestre en l’esmentat programa Study Abroad, que ofereix un aprenentatge basat la metodologia Experiential Learning, que permet que l’estudiant visqui una realitat empresarial i aprengui mitjançant l’experiència.

Enguany un nou programa Study Abroad s’ha inclòs en l'oferta formativa internacional Technology and Management, que s’imparteix a Vic i engloba assignatures de la Facultat d’Empresa i Comunicació, i de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries.