L’alumne del grau de Comunicació Audiovisual i membre d’UMedia Marc Casas estrena l’exposició “A 2,8”

28.10.2021

L’Espai Josep Vernis acull des d’aquest dimecres l’exposició fotogràfica “A 2,8” de Marc Casas, alumne del grau en Comunicació Audiovisual i membre de l’equip d’UMedia. La mostra recull una sèrie d’imatges d’animals, cadascuna de les quals explica històries particulars i diferents des del punt de vista personal de l’autor. Entre les fotografies se n’hi compten d’ocells, de rèptils o d’amfibis.

Pel que fa al títol de l’exposició, 2,8 és un tecnicisme fotogràfic que fa referència a un punt en el qual l’objectiu de la càmera té el diafragma molt obert, fet que permet captar més llum. Per tant,  la càmera pot treballar en condicions lumíniques molt adverses, i alhora, obtenir resultats molt favorables.

La inauguració va comptar amb la presencia del vicerector de professorat, Albert Juncà, la coordinadora del grau en Comunicació Audiovisual, Anna Palomo, i el mateix fotògraf, Marc Casas, i es podrà visitar fins el dia 25 de novembre.