Sessió presencial de l'ambaixadora UNICAT de la UVic-UCC
Sessió on line de l'ambaixadora UNICAT de la UVic-UCC

L’ambaixadora UNICAT de la UVic-UCC presenta les oportunitats laborals i de pràctiques de la Unió Europea

23.03.2023

L’estudiant de cinquè de Medicina Maria Martínez, ambaixadora UNICAT de la UVic-UCC, va oferir dues sessions informatives en les quals va presentar les oportunitats laborals i de pràctiques que ofereixen les institucions de la Unió Europea (UE). Les dues sessions, que van tenir lloc els dies 14 i 16 de març, una en format virtual i l’altra, presencial, respectivament, van aplegar una cinquantena de persones en total, entre personal laboral i estudiants de tots els cicles d’estudi de la UVic-UCC i dels seus centres federats i adscrits.

El febrer passat, l’ambaixadora UNICAT de la UVic-UCC va participar en unes sessions formatives a Brussel·les, amb l’objectiu de conèixer de primera mà les oportunitats de feina i pràctiques a les institucions europees.

El Projecte UNICAT Ambassadors es va crear l’any 2017 amb la intenció d'apropar les institucions europees a les universitats catalanes i difondre’n les oportunitats laborals i de pràctiques externes que ofereixen. La xarxa UNICAT està integrada per dotze estudiants de les universitats catalanes i està coordinada pel Consell Interuniversitari de Catalunya. Actuen com antenes multiplicadores de les actuacions de l'EU Career Student Ambassador (ambaixador o ambaixadora EPSO) i són el punt de contacte per als estudiants a cadascuna de les universitats del sistema català.