Skip to main content

Recerca

Investigadors de la UVic-UCC formen part de la xarxa internacional “Student Voice for Promoting Equity and Inclusion in Schools”
Investigadors de la UVic-UCC formen part de la xarxa internacional Student Voice for Promoting Equity and Inclusion in Schools

Laura Farré, Núria Simó i Jesús Soldevila formen part de la xarxa internacional Student Voice for Promoting Equity and Inclusion in Schools

21.12.2023
Share

Les investigadores del Grup de Recerca Educativa de la UVic (GREUV) Núria Simó i Laura Farré, i l’investigador del Grup de Recerca sobre Atenció a la Diversitat (GRAD) Jesús Soldevila han entrat a participar en l’International Research Network (IRN) Student Voice for Promoting Equity and Inclusion in Schools, una xarxa d’investigació que vol estudiar les vinculacions entre les veus dels estudiants, i l’equitat i la inclusió a les escoles. La xarxa, que forma part de la World Education Research Association (WERA), està coliderada per Kyriaki Messiou, de la University of Southampton, i per Elizabeth Kozleski, de la Stanford University. 

Durant els tres pròxims anys, fins a l’abril del 2026, l’equip d’investigadors de la UVic-UCC treballarà conjuntament amb els altres socis de l’IRN amb l’objectiu de crear una comunitat de recerca que explori com les veus dels estudiants poden millorar la inclusió i la igualtat a les escoles, i identificar diferències culturals entre les experiències de diversos països del món, entre altres. “Formar part d’aquesta xarxa és especialment rellevant per promoure l’educació inclusiva i democràtica, sentint les veus dels estudiants”, expressen els investigadors, que treballaran compartint les experiències recollides en diferents països del món com ara Bèlgica, Xina, Anglaterra, Índia, Nigèria, Espanya, Filipines, Portugal o els Estats Units. 

El pròxim 1 de febrer de 2024 tindrà lloc una conferència online, que serà l’acte de llançament de l’IRN Student Voice for Promoting Equity and Inclusion in Schools, amb la professora Alison Cook-Sather. 

Vols publicar a l'Apunt?

Contacta'ns