Docència

Visita de l'ECIB - Escola de Cinema de Barcelona

L'ECIB - Escola de Cinema de Barcelona visita la UVic

10.11.2022

Dijous passat, 3 de novembre, una representació de l’ECIB - Escola de Cinema de Barcelona va visitar les instal·lacions del Campus Vic de la UVic-UCC amb l'objectiu estrènyer llaços amb la Facultat d'Empresa i Comunicació, i cercar possibles sinergies entre les dues institucions.

A la trobada van assistir-hi, per part d'ECIB, Carles Isern, director general; Juan Cuesta, responsable de Comunicació i Màrqueting; Lídia Muñiz, coordinadora acadèmica, i Ángeles Santos, d’Atenció a l’Alumnat. Per part de la UVic-UCC, els van donar la benvinguda el delegat del rector per a la Formació Contínua, Josep Ayats; el director de l’Escola de Postgrau, Eduard Prats; la cap de l’Oficina Tècnica de l’Escola de Postgrau, Alba Sanclimens, i la responsable de la Unitat de Validació i Acreditació Acadèmica de la Formació Contínua, Elisabet Paxau.

La visita va començar a la Facultat d’Empresa i Comunicació, on es van reunir amb el degà, Josep Burgaya, i el representant de la FEC per a la Formació Contínua, Raúl Martínez. També, amb Juan Cuesta i amb Anna Fàbregas, directora de l’Àrea de Màrqueting, i Anna Sellés, responsable de Màrqueting i Admissions de l’Escola de Postgrau. Per altra banda, Lídia Muñiz i Ángeles Santos es van trobar amb Gemma Salvans, tècnica de la Unitat de Gestió Acadèmica. La reunió a la FEC va finalitzar amb un recorregut, conduït per Anna Palomo, per l’aula de cinema, el plató de televisió, l’estudi de ràdio i l’estudi de fotografia. A proposta del degà Burgaya es va convidar l'ECIB a participar en el programa que tindrà lloc el pròxim mes d’abril 2023, amb motiu dels 20 anys dels primers estudis de comunicació de la Facultat. Aquest esdeveniment permetrà que els estudiants d’ECIB participin en les diverses activitats programades i coneguin la UVic.

A continuació la comitiva va anar fins a Casa de Convalescència, on es va reunir amb el rector i la vicerectora d’Ordenació Acadèmica. L’estada a les instal·lacions de la UVic va concloure amb una visita al nou Paranimf i a la Sala Gòtica, i una foto de grup amb tots els assistents.

L’Escola de Postgrau del Campus Vic té signat un conveni de col·laboració amb l'ECIB des de l’any 2016 per a la validació de diversos programes propis de màster, postgraus i diplomes.