Lectures en conversa reflexionarà sobre el paper de les famílies en l’esport, partint del llibre ‘Des de la graderia’

20.05.2021

La propera sessió de Lectures en conversa girarà a l’entorn del paper que les famílies tenen en l’esport dels infants. Els protagonistes de l’acte seran els professors de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes, Joan Arumí, Gil Pla i Albert Juncà, i el llibre Des de la graderia, del qual son autors. En aquesta obra reflexionen sobre les decisions i relacions que pares i fills estableixen al voltant de l’esport. La sessió de Lectures en conversa tindran lloc el proper 16 de juny a les 14h, en format híbrid, des de l’Aula C005 de l’edifici C i a través de la plataforma Zoom.

Des de la graderia ofereix criteris orientatius per fer un ús més saludable de l’entorn esportiu amb un llenguatge planer, bastit d’anècdotes i amb pinzellades de pedagogia, psicologia i sociologia. Serà la quarta entrega del present cicle de Lectures en conversa, després de les Sis nits d’agost, de Jordi Lara, que va tenir lloc el mes d’abril.

Per fer la inscripció a la propera sessió de Lectures en conversa és necessari enviar un correu electrònic a la biblioteca de la UVic (biblioteca@uvic.cat) abans de l’11 de juny. Aquesta iniciativa de diàleg al voltant dels llibres és promoguda per la Biblioteca, l’Oficina de Gestió Cultural i Eumo Editorial. Aquesta edició forma part de la Plataforma Cultural de la Universitat d’Estiu.