Lectures en conversa

Les dinàmiques comercials i de comunicació del món del futbol, a debat en la nova edició de les 'Lectures en conversa'

Xavier Ginesta serà el protagonista d’una nova sessió de les Lectures en conversa, que tindrà lloc dijous 19 de maig, de 13.30 h a 15.00 h, a l’Aula de Coworking M005 de la Masia de la Torre dels Frares. El vicerector Albert Juncà l’acompanyarà per conversar sobre el seu darrer títol publicat.

La disneyització del futbol, publicat per Eumo Editorial, fa una radiografia de les principals dinàmiques comercials i de comunicació que envolten el futbol professional i entre d’altres sabrem com ha influït la cultura Disney en la gestió actual d’esdeveniments i organitzacions esportius. Per inscriure-s'hi, cal enviar un correu electrònic a biblioteca@uvic.cat abans del 18 de maig. Es recomana als assistents anar a l’acte amb carmanyola per poder dinar durant el transcurs de la conversa.

"Lectures en conversa" és una iniciativa de diàleg al voltant dels llibres promoguda per la Biblioteca, l’Oficina de Gestió Cultural i Eumo Editorial. Aquesta sessió, concretament, forma part de la programació de la Plataforma Cultural de la Universitat d’Estiu.