L'Atlàntida de Vic

Les entrades gratuïtes per a la comunitat universitària a L’Atlàntida de Vic s’exhaureixen en dos dies

08.06.2023

Les entrades gratuïtes que ahir, dimecres, es van posar a disposició de la comunitat universitària per a l'Atlàntida de Vic dins el cicle de Clàssica Jove, fruit de la col·laboració entre la UVic i aquesta entitat, s’han exhaurit arran de la bona resposta de la comunitat universitària. Hi han accedit els diferents col·lectius de la Universitat, tant PDI i PAS com estudiantat, que podran assistir a algun dels dos concerts de música clàssica que es proposaven.

Aquesta col·laboració s'emmarca en la voluntat de la Universitat, a través de l'Oficina de Gestió Cultural, de crear sinergies amb el teixit cultural del territori, i refermar el seu rol de dinamitzador cultural dins i fora de la comunitat universitària.