Virtual Open Day

Les Jornades de Portes Obertes Virtuals i el Virtual Open Day, activitats d'orientació universitària del mes de maig

Aquest mes de maig, la UVic ofereix activitats d'orientació universitària online destinades a futurs estudiants de graus, màsters i postgraus de la UVic.

Durant el 17, 18 i 19 de maig es desenvoluparà el Virtual Open Day, una sèrie de xerrades virtuals per informar-se sobre els màsters universitaris, els màsters propis i els postgraus de la UVic, en què participarà la coordinació de l'estudi i un estudiant actual, que explicarà la seva experiència.

Els dies 25, 26 i 27 de maig es faran les Jornades de Portes Obertes Virtuals, una gran oportunitat per als futurs estudiants de graus universitaris que vulguin conèixer millor cada una de les facultats i els punts forts dels graus.