Pla Estratègic de l'Escola de Doctorat

L’Escola de Doctorat obre un procés participatiu en el marc del seu Pla estratègic

06.07.2023

L’Escola de Doctorat de la UVic-UCC ha obert un procés participatiu en el marc de l’elaboració del seu Pla estratègic per als pròxims quatre anys. Aquest procés participatiu està obert a la comunitat acadèmica de l’Escola de Doctorat: directors de tesi i representants dels doctorands.

Mitjançant aquest formulari, totes les persones que ho vulguin poden fer arribar els seus suggeriments, propostes, reflexions o comentaris sobre les línies d'actuació futures de l’Escola de Doctorat pel que fa als diferents eixos estratègics i als programes de doctorat. Les aportacions es poden fer arribar fins al dia 16 de juliol i s’incorporaran, si s'escau, al Pla estratègic de l’Escola de Doctorat 2023-2027, que es presentarà al claustre de la mateixa Escola al principi del curs vinent.

Pla estratègic 2023-2027

Des de l'1 d'abril els membres de l'equip directiu de l'Escola de Doctorat han estat treballant en l'elaboració del Pla estratègic per als pròxims quatre anys. Fins ara s'ha treballat en els següents eixos estratègics:

1. Estratègia de l’Educació Doctoral (inclou l’encaix de l’Escola de Doctorat dins l’estratègia acadèmica i de recerca de la UVic-UCC)
2. Organització i estructures de l’Escola de Doctorat (inclou l’estructura de l’oficina tècnica de l’Escola de Doctorat i les eines pel seguiment acadèmic de les tesis)
3. Qualitat de la formació doctoral (inclou el pla de formació dels doctorands i el sistema de garantia interna de qualitat)
4. Internacionalització de la formació doctoral
5. Estratègia antics alumnes de doctorat