Exposició ODS - IES Callís - 1

L'exposició d'ODS de la UVic-UCC es mostra a l'IES Jaume Callís

06.10.2022

Durant tot l'octubre, l’exposició "Afrontant reptes globals" es podrà veure a l'IES Jaume Callís. És una mostra de com la UVic-UCC treballa els 17 objectius de desenvolupament sostenible (ODS) que l’Assemblea General de Nacions Unides va aprovar el 25 de setembre de 2015 per fer front als grans reptes globals de futur, des de la lluita contra la pobresa o el canvi climàtic fins a l’educació, la salut, la igualtat de gènere, la pau o les ciutats sostenibles.

A més d'un panell introductori, la mostra la conformen 17 plafons, elaborats amb material sostenible, cadascun dels quals està destinat a un dels ODS des de la perspectiva de la Universitat. Per a cada ODS s'ha seleccionat una persona membre de la comunitat, tant professorat i investigadors i investigadores com alumnat i membres del PAS, que amb el seu testimoni en posen de manifest la importància i l'aportació que hi fa la institució. A més, a cada plafó es destaca un projecte o iniciativa de la UVic-UCC vinculada a l'objectiu en qüestió i se'n llisten d'altres.

La mostra és el resultat d'un treball de mesos en el qual s'han implicat un gran nombre de centres i serveis de la institució, des de facultats, centres i grups de recerca fins a àrees del PAS.