Cartell de l'exposició "Revolucionant l'esport" a Olot

L’exposició 'Revolucionant l’esport' viatja a la Garrotxa

03.02.2022

L’exposició “Revolucionant l’esport”, creada des del Servei d’Esports de la UVic, juntament amb la Facultat d’Empresa i Comunicació i la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia, s’exposarà a partir de dilluns vinent, 7 de febrer, a l’Orfeó Popular Olotí.

Després de ser mostrada a l’Espai Josep Vernis de la UVic i al pavelló Castell d’en Planes de Vic, seu del Club Bàsquet Vic i del Bàsquet Femení Osona, es traslladarà a la capital de la Garrotxa, per ser-hi exposada durant dos mesos.

Aquest mateix dilluns l’exposició es presentarà en una roda de premsa, en la qual participarà el professor de la Facultat d’Empresa i Comunicació, Xavier Ginesta, que n’és un dels comissaris.

La mostra presenta esportistes que potser no han estat els millors en la seva disciplina, però sí que cal recordar-los per haver estat pioners o transgressors en les seves respectives disciplines esportives o per haver lluitat per a la millora de la societat utilitzant l’esport com a eina de canvi.