Vehicle elèctric carregant

Lloguer de vehicles elèctrics amb la TUI

Aquest febrer es compliran tres anys de la posada en marxa del conveni entre la cooperativa Som Mobilitat i el campus Vic de la UVic-UCC. Aquest conveni permet l’accés al lloguer de vehicles elèctrics al personal treballador de la UVic (PAS i PDI). Es tracta d'una iniciativa respectuosa amb el medi ambient (zero emissions de CO2) que, a més, representa una alternativa al transport públic.

La persona que hagi de fer servir el vehicle es pot donar d’alta al servei a través del Campus Virtual de la UVic, a l’apartat “E-mobilitat”, on també es pot accedir de manera ràpida a través de la TUI, l’app de la targeta universitària intel·ligent, anant a l’apartat “Llançadora” i, posteriorment, a la icona “Som mobilitat”. Un cop realitzada l’alta, es pot consultar la disponibilitat i fer el lloguer del cotxe durant les hores necessàries.

Al portal web també hi ha indicats els diferents punts de càrrega i altres avantatges dels vehicles, com la possibilitat de descomptes en algun peatge. Els cotxes es troben al pàrquing de la Torre dels Frares (c. Perot Rocaguinarda, 17) del campus UVic, on hi ha instal·lat un punt de recàrrega per a vehicles elèctrics (permet carregar dos vehicles alhora). Actualment, la flota consta de quatre vehicles (tres turismes i una furgoneta) que es poden utilitzar per realitzar desplaçaments corporatius.