Lluís Solé recollint el premi Goliad
LLuís Solé recollint el premi Goliad

Lluís Solé guanya un premi a la XVI edició dels GoliADs

El director de l’Orquestra Inclusiva de la UVic i professor del Departament de Didàctica de les Arts i de les Ciències, Lluís Solé, va rebre dijous passat el premi de nominació directa Andreu Barrabino de suport a la docència, en el marc del lliurament de la XVI edició dels premis GoliADs, que promou la Universitat Abat Oliba.

Els GoliADs són uns premis de comunicació i publicitat, el jurat dels quals són estudiants de la Universitat Abat Oliba CEU. D’aquesta manera, els futurs professionals del ram jutgen els grans professionals del sector i premien el treball que tant agències com professionals porten a terme.

Lluís Solé va rebre el premi “per la seva dedicació i esforç a l’Orquestra Inclusiva de la UVic i per fer de l’àmbit educatiu un àmbit millor”. El premi s’atorga en memòria del professor Andreu Barrabino, molt reconegut en el món de la publicitat i molt estimat a la Universitat Abat Oliba.