Exposició a l'Espai Vernis de la UVic

L’Oficina de Gestió Cultural comença la planificació d’espais d’exposició per al curs que ve

25.05.2023

Des de l’Oficina de Gestió Cultural (OGC) de la UVic s'estan començant a planificar les reserves d’espais d’exposició de la Universitat per al pròxim 2023-2024.

Per al curs vinent, novament es posen a disposició dels membres de les facultats i serveis de la comunitat universitària, però també d’entitats municipals i institucions vinculades, fruit de peticions i col·laboracions externes, diversos espais dels campus UVic i UMedicina. En concret, es tracta de l’Espai Vernis, situat a l'Edifici B de Miramarges; la rampa de l’Edifici Torre dels Frares; un espai ubicat a la Facultat de Medicina, i la Sala Gòtica del Paranimf, estrenada enguany.

Les persones interessades a exhibir materials en aquests espais es poden posar en contacte amb l’OGC a través del correu ogc@uvic.cat abans de finalitzar el mes de juny. D’aquesta manera, l’OGC podrà tenir una previsió de les pròximes ocupacions i donar prioritat a les demandes de la comunitat universitària.