Imatge d'una galeria d'art

L’Oficina de Gestió Cultural de la UVic organitza una nova edició de la Mostra d’Arts de la UVic

Amb voluntat de potenciar l’activitat artística i de donar a conèixer l’obra que desenvolupen els membres de la comunitat universitària de la UVic amb inquietud creativa, l’Oficina de Gestió Cultural convoca, en el marc de la Plataforma Cultural de la Universitat d’Estiu, la Mostra d’Arts de la UVic, entorn de la temàtica de les Arts Plàstiques.

La participació està oberta a tota la comunitat universitària: professors, estudiants i personal d’administració i serveis de la UVic, membres del col·lectiu Som UVic i UAlumni. Les persones que vulguin participar-hi ho podran fer amb una sola obra per persona, que pot ser de pintura, dibuix o fotografia. La inscripció és gratuïta i s’ha de formalitzar enviant un correu a ogc@uvic.cat del 22 de març al 5 d’abril indicant el títol de l’obra, les mides de la peça, la tècnica utilitzada, una imatge de l’obra i les dades de contacte de la persona que la presenta.

A partir de la inscripció, l’Oficina de Gestió Cultural es posarà en contacte amb els participants per confirmar la participació en l’exposició, subjecte a la disponibilitat de la Sala i al criteri de la Comissió de Selecció, per aclarir els detalls necessaris. La data d’entrega de les obres serà del 16 al 19 d’abril a l’Oficina de Gestió Cultural i les peces s'han de presentar ja preparades (emmarcades o protegides) per ser exposades al públic.

Està previst que l’exposició romangui oberta al públic des del 7 de maig fins al 18 de juliol, a la Sala Gòtica de Casa Convalescència i que formi part de les activitats de la Plataforma Cultural de la Universitat d’Estiu 2024. La inaguració serà el 7 de maig, a les 18 h.