Concert de l'Orquestra Inclusiva, el 17 de juny a l'Escola Estel

L'Orquestra Inclusiva farà el concert de final de curs aquest divendres

07.07.2022

En el marc del programa dels actes del 25è aniversari del reconeixement de la UVic-UCC i de la Festa Major de Vic, aquest divendres 8 de juliol, a les 20 h, a la plaça de la Catedral de Vic, tindrà lloc el concert de final de curs amb l’Orquestra Inclusiva de la UVic. El concert serà gratuït i obert a tot el públic, tant a la comunitat universitària com a la ciutadania en general. L’acte comptarà amb l’assistència del rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, i de l’alcaldessa de Vic, Anna Erra, entre altres representants acadèmics i polítics.

El programa del concert, que tindrà una durada d’una hora aproximadament, s’estructurarà en 4 parts: una en què s’interpretaran dues peces de pop-rock, una segona part dedicada a dues peces de música clàssica, un tercer bloc estarà centrat en bandes sonores de pel·lícules i, finalment, en la part final l’orquestra interpretarà “dos temes de tota la vida”, explica Lluís Solé, director de l’Orquestra Inclusiva. En paraules del mateix Solé, aquest concert vol ser “una oportunitat per donar a conèixer i presentar l’orquestra a la ciutat i mostrar la singularitat d’aquest projecte” amb la voluntat de “compartir la música: fer que la gent gaudeixi i ens vegi gaudir”.

L’Orquestra Inclusiva de la UVic és un projecte innovador i pioner, obert a tothom, des d’instrumentistes professionals fins a persones sense cap mena de coneixement musical. L’objectiu d’aquesta formació, integrada actualment per una quarantena de persones, és que tothom que hi participi pugui gaudir de l’experiència de tocar música en grup.