Estudiant consultant un llibre a la biblioteca

L’UCercaTot permet recuperar el contingut referencial de Web of Science als resultats de les seves cerques

L’UCercaTot, el cercador de recursos de la Biblioteca de la UVic-UCC, acaba d’incorporar una nova funcionalitat. A partir d’ara, fent-hi una cerca, s’hi pot recuperar el contingut referencial de Web of Science Core Collection (WoS), una base de dades que fins ara no hi estava indexada. Amb aquesta integració es poden recuperar les referències de Web of Science als resultats d'una cerca.

Cal tenir en compte que, com que és una base de dades de subscripció, els resultats només es mostren si la persona usuària està identificada a l’UCercaTot com a membre de la UVic-UCC. És a dir, si prèviament s’ha registrat amb nom.cognom i contrasenya del Campus, la cerca d’una publicació concreta mostrarà com a resultat, al camp “Citacions”, el logo de Web of Science Core Collection i l’enllaç a les citacions d’aquest article en aquesta base de dades.

Aquesta nova funcionalitat de l’UCercaTot ajudarà tant a investigadors com a estudiants, a recuperar més informació relacionada amb el seu àmbit d’investigació específic i a enriquir els resultats de les cerques fetes amb referències de qualitat.

Per a més informació es pot consultar el web de la Biblioteca.