Cartell UVic Fest 2024

L’UVic Fest, la Jornada de Portes Obertes de la UVic, torna aquest dissabte

21.03.2024

Aquest dissabte 23 de març tindrà lloc la Jornada de Portes Obertes de la UVic, que tornarà a adoptar un ambient de festival amb una sèrie d’espectacles i exhibicions, a més de les visites guiades i xerrades informatives habituals. L’UVic Fest tindrà lloc el dissabte des de les 9 del matí i fins a les 18 h de la tarda, sense interrupcions.

Durant tot el dia els assistents tindran la possibilitat de conèixer tota l’oferta de graus universitaris i cicles formatius de grau superior (CFGS) dels àmbits de biociències, comunicació, educació, empresa, estudis globals, enginyeries, esport, psicologia i salut. A més a més, i sota el guiatge d’estudiants actuals i de professorat dels estudis que els interessen, podran assistir a xerrades informatives, participar en visites a les instal·lacions i resoldre dubtes sobre temes acadèmics, beques i sistemes de pagament.

Durant la jornada d’enguany també es donarà a conèixer la nova oferta d’estudis, que inclou el grau en Global Studies (grau 100 % en anglès) i els cicles formatius de grau superior en Realització de Projectes d’Audiovisuals i Espectacles, i en Educació Infantil amb Especialitat en Pedagogia Montessori. També s’hi podrà trobar informació dels màsters i postgraus de l’Escola de Postgrau de la UVic, a més de la nova proposta de formacions microcredencials, cursos de curta durada que responen a les demandes de formació del mercat laboral.

Portes obertes amb ambient festiu

En aquesta edició, la programació de la Jornada de Portes Obertes de la UVic tornarà a adoptar un ambient de festival i oferirà un seguit d’espectacles i activitats paral·leles. Així, els assistents tindran l’oportunitat de gravar-se un vídeo en 360º al videomaton o d’assistir a un showcooking sota el guiatge dels professionals del col·lectiu Taula Dolça. A la programació del dia també hi participaran els Emboirats, la colla castellera de la UVic, que oferirà una actuació, o l’Orquestra Inclusiva de la UVic, amb el tradicional concert.

Els assistents viuran una jornada plena d’activitats que amenitzaran la seva visita a la Universitat, com l’actuació de Due Music (Edu Prat), el DJ Set amb dj Nitro (Dani Martínez), el Livepainting de l’artista Margalida Escoda i una exhibició esportiva amb Eloi Palau, campió del món de bici trial UCI 2022 i graduat en CAFE per la UVic.

A banda, a l’UVic Fest, els futurs estudiants hi podran trobar la zona showroom situada a Miramarges, un espai amb diferents estands per conèixer els programes de mobilitat internacional i estatal de la UVic, la informació del Servei de Carreres Professionals, informació de l’Escola d’Idiomes i de l’Escola de Postgrau (màsters i postgraus), de les opcions d’allotjament, els col·lectius de la Universitat, les opcions de voluntariat o l’oferta d’activitats culturals, entre altres.

També hi haurà moments per descansar a la terrassa, un espai de foodtrucks, on els futurs estudiants i els seus acompanyants podran prendre una beguda, menjar una crep, i agafar forces. L’UVic Fest permetrà visitar els edificis de Miramarges, la Torre dels Frares, la Zona Esportiva i Can Baumann. Per assistir a l’UVic Fest és recomanable la inscripció prèvia i no hi ha límit d’acompanyants per a cada persona inscrita. L’entrada és 100 % gratuïta.