Imatge de grup dels participants al col·laboratori
Ponència
Imatge d'una de les exposicions del col·laboratori

Mar Beneyto presenta el Laboratori d'Innovació Social Digital de la UVic-UCC a la jornada Temps de Col·laboratoris

02.11.2023

Mar Beneyto, professora de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia (FETEP) i investigadora del Grup de Recerca Educativa (GREUV), va presentar el Laboratori d’Innovació Social Digital de la UVic-UCC en el marc de la jornada Temps de Col·laboratoris: Impulsant la Innovació Social Digital en l’Àmbit Local, organitzada pel Col·laboratori Catalunya, que impulsen la Generalitat de Catalunya i la Fundació i2CAT. La jornada, que va tenir lloc el dia 19 d’octubre, va reunir prop de setanta assistents amb la finalitat d’intercanviar experiències i de connectar diferents agents del territori.

A l’acte es van compartir diferents experiències d’èxit entre ciutadans i institucions amb l’objectiu de promoure el potencial del treball col·laboratiu en el desplegament de projectes digitals i socialment inclusius. El Laboratori d'Innovació Social Digital forma part d’Osona Lab City i treballa en la creació de diferents accions per al desenvolupament de les competències digitals de la població jove, especialment d'aquella més vulnerable. Concretament, Beneyto va explicar les experiències d’aprenentatge i servei que s'hi duen a terme, i va fer una valoració positiva de l’experiència: “El col·laboratori va servir per compartir experiències, conèixer nous projectes, i per obrir les portes a possibles futures col·laboracions”, va assenyalar.

Aquesta jornada es va dur a terme amb la col·laboració de les Àrees Digitals i el Laboratori d’Innovació Local, també de les iniciatives promogudes per la Generalitat de Catalunya i la Fundació i2CAT; la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, l’Agència d’Emprenedoria, Innovació i Coneixement (Creacció), i l’Osona Lab City.