Marcus Gaillot
Aida Font
Joana Maria Garrido
Gil Creus
Foto de grup dels premiats amb l'organització
Els premiats, d'esquerra a dreta: Gil Creus, Aida Font, Joana Maria Garrido, Marcus Gaillot
Un moment de l'acte
Intervenció del vicerector de Relacions Internacionals, Josep Bau
Un moment de l'acte

Marcus Gaillot guanya el 1r premi del 10è concurs de fotografia "La UVic-UCC al món"

08.02.2024

El 10è concurs de fotografia “La UVic-UCC al món” va donar a conèixer aquest dimecres al matí les persones guanyadores del certamen. El primer premi, valorat en 400 euros, va ser per a Marcus Gaillot, estudiant del grau en Fisioteràpia, amb la fotografia titulada "Quina sort estudiar i viatjar alhora, al final no te'n recordes que has de suar a la vida!", capturada durant la seva estada a Costa Rica durant el curs 2022-2023.

La segona posició del concurs va ser per a Aida Font, estudiant del grau en Mestre d'Educació Primària, amb una instantània presa a la glacera Perito Moreno (Argentina), en el marc d'una estada d’Erasmus pràctiques. El tercer lloc el va ocupar Joana Maria Garrido, estudiant del doble grau en Mestre d'Educació Infantil / Mestre d'Educació Primària amb Menció en Llengua Anglesa, amb una imatge feta durant la seva estada d'Erasmus pràctiques a Finlàndia. Finalment, el quart premi va ser per a Gil Creus, estudiant del grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport, qui va presentar una fotografia d'una glacera situada al parc nacional de Folgefonna (Noruega).

A l'acte d'entrega dels premis, hi van assistir els membres de l’Oficina de Gestió Cultural, l'Àrea de Relacions Internacionals i el Servei de Carreres Professionals; els coordinadors acadèmics de Relacions Internacionals dels alumnes premiats, i una representant de Depurtech, l'empresa que col·labora amb el concurs i el fa possible amb l'aportació monetària dels premis.

L’exposició fotogràfica “La UVic-UCC al món”

Les quatre instantànies guanyadores són part d'una exposició de vint-i-sis fotografies fetes pels estudiants de la UVic que van participar en programes de mobilitat internacional, en modalitat d'estudi o de pràctiques, durant el curs 2022-2023. Aquestes imatges van ser presentades al concurs i ara formen part de l'exposició. La mostra estarà oberta al públic a l’espai Josep Vernis (Edifici B de Miramarges) fins al 28 de febrer. Cada fotografia està acompanyada d'un títol o una frase que captura l'experiència viscuda, reflectint el significat de l'estada.

El concurs de fotografia arriba a la seva 11a edició

L’11a edició d'aquest concurs, que es convoca anualment amb l’objectiu de promoure els programes de mobilitat internacional que s'ofereixen als estudiants del Campus Vic, ja està oberta. Els estudiants que ho desitgin hi poden participar fins al 31 d’agost de 2024. Només cal que enviïn una imatge de la seva experiència internacional des del seu compte d'Instagram al compte @uvic_campusinternacional, seguint els requisits establerts a les bases del concurs. Es valoraran les fotografies que transmetin un missatge amb contingut acadèmic relacionat amb la seva mobilitat i que alhora estiguin relacionades amb el medi ambient.