Docència

Marta Julià

Martà Julià rep una menció en els Premis de Treball de Fi de Màster en Formació del Professorat del Col·legi de Doctors i Llicenciats

23.03.2023

L’estudiant Marta Julià Satorra, que ha cursat el màster en Formació del Professorat a la UVic ha rebut una menció especial en la segona edició dels Premis de Treball de Fi de Màster en Formació del Professorat que atorga el Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya, pel seu treball “Com s'avalua la creativitat en els projectes d'escriptura de secundària?”.

El jurat dels premis, reunit el 20 de febrer passat, va premiar tres guanyadors i va atorgar dues mencions d’entre els cinquanta treballs presentats per part de totes les universitats catalanes.

L'objectiu dels premis és reconèixer l'esforç que han fet durant un any les noves generacions de docents i premiar els millors treballs de fi de màster, independentment de l'especialitat, dels quals es valora sobretot la perspectiva professional i deontològica i els aspectes pedagògics innovadors.

El lliurament dels premis es va fer dilluns passat a la seu del Col·legi i va ser presidit per la directora general d’Universitats, Victòria Girona.

En aquest enllaç es poden consultar les persones premiades.