Docència

Preparats.cat

Més de 150 futurs estudiants i professors de secundària assisteixen a xerrades d’orientació 'online' de Preparats.cat

11.02.2023

Aquest curs, el programa d’orientació preuniversitària Preparats.cat, creat per la UVic, ha tornat a oferir xerrades pensades per als futurs estudiants universitaris o interessats en un cicle formatiu de grau superior (CFGS). En dues xerrades online que van tenir lloc al febrer i al maig, ha ofert informació d’interès i acompanyament a més de 100 estudiants.

En aquestes dues sessions gratuïtes, els futurs estudiants, que actualment finalitzen 2n de batxillerat o de CFGS, han pogut conèixer recursos i idees per decidir el seu futur i triar estudis, així com tot el procediment de la preinscripció universitària i l’assignació de places a la universitat. Aquestes xerrades han finalitzat amb l’agraïment per part dels estudiants, que tenen molts dubtes respecte a l’accés a la universitat en general i els seus casos personals.

Preparats.cat també ha ofert dues xerrades online destinades a professorat de batxillerat i CFGS, amb més de 50 assistents. En aquestes sessions s’han donat a conèixer tots els recursos que ofereix Preparats.cat als docents, alhora que també s’ha compartit informació valuosa sobre la selectivitat d’aquest curs o les proves d’aptitud personal (PAP), entre altres temes d’interès per al professorat.