Jornades de Portes Obertes online de la UVic

Més de 450 futurs estudiants es connecten a les Jornades de Portes Obertes 'online' de la UVic

16.02.2023

Els dies 7, 8 i 9 de febrer la UVic va organitzar les Jornades de Portes Obertes online, que van reunir més de 450 estudiants de batxillerat i cicles, i les seves famílies.

En aquests tres dies es van fer 11 xerrades virtuals diferents: per a interessats en Medicina, Biociències, Enginyeries, Comunicació, Empresa, Salut, Educació, Esport, Psicologia i Educació Social, i cicles formatius de grau superior. L'últim dia, se'n va oferir una d'específica per resoldre dubtes sobre beques, ajuts econòmics, sistemes de pagament i descomptes.

En les diverses xerrades hi va participar professorat de la UVic i estudiants, que van explicar els temes de més interès sobre els estudis i la vida universitària. A més, després de les seves intervencions, es van resoldre dubtes com poden ser les vies d'accés als graus, els horaris, les notes de tall, les mencions i els itineraris, el sistema de beques actual, els tràmits de preinscripció i de matrícula, les convalidacions i la possibilitat de viure en residències universitàries.