Docència

1r Congrés de Nutrició Humana i Dietètita per estudiants de cicle formatiu

Més de 50 estudiants de cicle formatiu de grau superior, al 1r Congrés de Nutrició Humana i Dietètica de la UVic

23.02.2023

Dimecres passat la UVic va acollir el 1r Congrés de Nutrició Humana i Dietètica per a estudiants de cicle formatiu de grau superior (CFGS), en què van participar més de 50 alumnes. Hi van assistir grups del CFGS de Dietètica i el de Direcció de Cuina de l’Escola Joviat i dels Jesuïtes de Sarrià-Sant Ignasi, així com alguns alumnes de l’Institut dels Aliments de Barcelona.

El congrés es va iniciar amb la salutació de la degana de la Facultat de Ciències de la Salut i del Benestar de la UVic, Míriam Torres, i de la coordinadora del grau en Nutrició Humana i Dietètica de la UVic, Anna Vila.

Seguidament, es va oferir la ponència central del congrés, sobre l’emprenedoria en el sector de l’alimentació esportiva, a càrrec del dietista nutricionista clínic i esportiu Toni Solà. L’empresari i consultor va parlar de la innovació en el sector de l’alimentació i la nutrició i de la importància de guanyar certes aptituds, com la capacitat analítica, la perseverança, l’empatia i la gestió d’empresa.

Finalment, els estudiants assistents van poder fer un tastet de diferents aplicacions i àmbits de la nutrició a través de diversos tallers a les instal·lacions de la UVic: sobre els mites alimentaris, l’alimentació amb menys carn, la unió de nutrició i esport, i les textures en l’alimentació.