Persona utilitzant un ordinador

Més de dues-centes persones participen en el Virtual Open Day de màsters i postgraus

Els dies 17, 18 i 19 de maig va tenir lloc el Virtual Open Day de màsters i postgraus, on els interessats van poder conèixer més a fons l’oferta de formació contínua de la UVic. Les jornades van comptar amb més de dos-cents participants, que van poder assistir a les vint-i-tres sessions informatives ofertes.

En les xerrades virtuals, els assistents es van poder informar sobre els màsters universitaris, els màsters propis i els postgraus que ofereix la UVic. Aquestes sessions van incloure una reflexió inicial, a càrrec del coordinador del curs, seguida d’una explicació del programa i d'informació pràctica necessària per accedir al curs, i van finalitzar amb un torn de preguntes per poder resoldre qualsevol dubte o qüestió. A més, durant les sessions, els interessats van poder conèixer de primera mà l'experiència personal d’un estudiant o exestudiant de la formació.