“Mou-te per cuidar-te”, la nova activitat per a PAS i PDI de la UVic

02.03.2023

A partir del dilluns 6 de març i fins al 29 de juny, tindrà lloc una nova activitat esportiva adreçada exclusivament a membres del PAS i del PDI de la UVic. Es tracta de “Mou-te per cuidar-te”, un conjunt d’exercicis de moviments suaus per millorar el benestar personal, que combina disciplines com el ioga, el pilates i la dansa.

L’activitat esportiva tindrà una durada de 13 sessions i es desenvoluparà tots els dilluns, de 14.05 a 14.45 h, a la Sala Gòtica de Casa de Convalescència. Serà la primera a fer-se en aquest edifici, coincidint amb la inauguració del nou espai el mes d’octubre passat.

Per participar en l’activitat, que té un cost de 35 euros i places limitades, cal inscriure's aquía través de l'UHub - Servei a la Comunitat Universitària.

En podeu trobar més informació aquí