Acte de lliurament de les beques per part de Mútua d'Enginyers
Sergi Grau
Estudiants becats per Mútuca d'Enginyers
Joan Munt
Josep Bau
Joan Munt i Marc Tremolaterra
Joan Munt i Jaume Ginesta
Foto de família

Mútua d’Enginyers concedeix tres beques a estudiants de la FCTE per fer mobilitat internacional

Un any més, Mútua d’Enginyers ha concedit tres beques de 1.000 € cadascuna per ajudar a estudiants d’enginyeries de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries a fer estades de mobilitat a l’estranger.

Es tracta de Marco Tremolaterra, estudiant d’Enginyeria Mecatrònica, que farà una mobilitat d’un any a la Universitá degli Studi di Siena; Jaume Ginesta, estudiant també d’Enginyeria Mecatrònica, que s’estarà un any a la Fontys Hogescholen, als Països Baixos; i Àlex Romero, d’Enginyeria de l’Automoció, que anirà a la Karel de Grote Hogeschhol, de Bèlgica.

Durant l’acte de lliurament de les beques, que va tenir lloc dilluns passat a la Casa de Convalescència, el president honorífic de Mútua d’Enginyers, Joan Munt, va  manifestar “la importància de poder anar a estudiar a fora i de tornar" per tal de poder fer un retorn a la societat. També va agrair a la UVic l’impuls que fa a les relacions internacionals, “que ajuden a situar la ciutat i la universitat al mapa”.

El degà de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries, Sergi Grau, va agrair a la Mútua l'incentiu que suposa aquesta beca per als estudiants “que molt sovint posposen els seus compromisos laborals durant un any per voler formar-se a l’estranger”. Finalment, el vicerector de Relacions Internacionals, Josep Bau, va afirmar que “per a la ciutat i la universitat les relacions internacionals són un aspecte clau, una prioritat a escala institucional i formativa”. En aquest aspecte, va manifestar que la mobilitat internacional “dona capacitat d’obertura tant en l'àmbit personal com professional, cosa que acaba sent un distintiu”. També va dir que aquests ajuts són un reconeixement a la feina ben feta durant els estudis.

Els tres estudiants becats van agrair a la Mútua d’Enginyers aquestes beques “que miraran d’aprofitar al màxim”.