Nova campanya de donació de sang a la UVic

16.11.2023

La UVic organitzarà, els pròxims dimarts 21 i dimecres 22 de novembre, un nou acapte de sang, adreçat a la comunitat universitària. L’acapte, que portarà a terme el Banc de Sang i Teixits, es farà el dia 21 a la Facultat de Medicina (de 10 a 14 h), i el dia 22 a Miramarges (de 10 a 20  h, a l’aula B029) i a la Torre dels Frares (de 10 a 14 h, a l’aula T019).

La col·lecta de sang a la UVic fa més de 10 anys que es du a terme i en aquesta ocasió manté l’objectiu de les edicions anteriors d’aconseguir tantes donacions com sigui possible i augmentar la xifra de nous donants. A més, els voluntaris que donin sang també podran ser donants de medul·la òssia.

Qualsevol persona que tingui entre 18 i 70 anys, pesi més de 50 kg i es trobi bé de salut pot donar sang. Així doncs, la Universitat anima tothom qui pugui fer-ho a participar-hi. Finalment, l’organització demana a les persones que vulguin donar sang que prèviament s’inscriguin al web de donar.sang, que portin un document identificatiu oficial i que no vinguin en dejú.