Teatre Atlàntida de Vic

Nova temporada del Cineclub Vic

16.09.2021

El Cineclub Vic enceta una nova temporada el dimarts 21 de setembre (20.00 h) i, com ja és habitual, la comunitat universitària de la UVic podrà obtenir les entrades al preu d’un euro.

Enguany tornarà a oferir tota la programació al teatre Atlàntida, igual que va succeir la temporada passada. Les entrades es poden adquirir a la web de l'Atlàntida escollint la tarifa UVic i introduint el codi "cineclubuvic". Un cop a les instal·lacions caldrà identificar-se amb la TUI (Targeta Universitària Intel·ligent), l’app que identifica els membres de la comunitat universitària.

La pel·lícula Fills del sol serà la primera que es podrà visualitzar aquesta nova temporada. Un títol iranià que parla de la història d'Alí, un nen de 12 anys, i els seus tres amics que treballen per sobreviure i ajudar a les seves famílies fent petits treballs en un garatge i cometent delictes menors.

Per qualsevol dubte podeu adreçar-vos a l'UHub, Servei a la Comunitat Universitària. La programació actualitzada es podrà consultar com sempre a la web de Cineclub Vic.