Noves subscripcions a la Biblioteca

14.09.2023

La Biblioteca comença el curs incorporant noves subscripcions al seu catàleg. Es tracta, en primer terme d'elibro Cátedra España, una plataforma de llibres electrònics de caràcter multidisciplinari en llengua castellana, dirigida a estudiants i professors. Té més de 121.000 títols d’editorials com McGraw-Hill, Pearson, Paidotribo, UOC, Wencelau, etc., molts dels quals són bibliografia recomanada de la UVic. Mensualment s'hi incorporen nous títols. A més, la plataforma ofereix múltiples eines (cerques, impressió, còpia, subratllar, versió àudio, carpetes personals, etc.), per fomentar el treball individual i col·lectiu dels estudiants i professors. Una app permet descarregar els llibres per un període concret (entre 1 i 7 dies).  S’hi pot accedir des de l’Ucercatot buscant per tema, paraula clau o títol, i s’accedeix directament al llibre clicant a l’enllaç eLibro Cátedra España.

L’altra subscripció és la base de dades internacional Statista, que inclou més d'un milió d'estadístiques provinents de 22.500  fonts d’informació. També inclou informes i tendències de sectors, estudis de mercats i consumidors, dossiers estadístics, enquestes i infografies. Cada setmana publica gràfics nous sobre temes d'actualitat.