Docència

Edifici UVic

Oberta la convocatòria d'acreditacions de professorat lector d'AQU Catalunya

02.03.2023

AQU Catalunya ha publicat la convocatòria per a la presentació de sol·licituds d’acreditació de professorat lector. El període per presentar-les va del 6 al 31 de març de 2023, ambdós inclosos, i el requisit per accedir-hi és disposar del títol de doctor o doctora.

Els apartats bàsics d'avaluació i la ponderació de cadascun d’ells en la valoració final són els següents: experiència investigadora (60-65 %), formació acadèmica (20-25 %) i experiència docent (10-15 %).

La documentació necessària que caldrà presentar és: el curriculum vitae en el format AQU; l'expedient acadèmic complet oficial (estudis de llicenciatura, diplomatura o grau amb nota mitjana, i doctorat), i el certificat oficial emès per la universitat de la docència reglada impartida (als efectes de l'avaluació, no es considerarà la docència reglada universitària impartida que no estigui certificada oficialment). En el supòsit que la persona sol·licitant hagi realitzat alguna estada de recerca, també caldrà que aporti un certificat emès per la institució en què l'hagi fet, on consti la durada de l'estada i la tasca desenvolupada (per a l'avaluació, no es consideraran les estades de recerca que no estiguin certificades oficialment). Finalment, s'indica que no s'han de presentar les publicacions referenciades en el model de currículum. No obstant això, en el cas que les publicacions estiguin acceptades però pendents de publicació, s'hi haurà d'adjuntar el treball en format electrònic, amb un document justificatiu de l'acceptació de la publicació per part de l'editorial en un únic arxiu (preferentment PDF). Es pot consultar aquí tota la informació.

El Vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement i l’Àrea de Qualitat animen el professorat a presentar-s'hi i ofereixen el suport necessari per tramitar-ne la sol·licitud: http://uavaluacio.youcanbook.me i a l'extensió 8263.