Obertes les inscripcions a les primeres Jornades de Màrqueting i Comunicació Empresarial de la FEC

24.03.2021

Els propers 26 i 27 d’abril tindran lloc les I Jornades de Màrqueting i Comunicació de la UVic, un esdeveniment que organitza la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC) a través del seu grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial. Les jornades, que se celebraran en format híbrid des de l’Aula Magna de la UVic i per streaming, seran un punt de trobada, reflexió, promoció i difusió dels coneixements d’avantguarda del món del màrqueting i la comunicació empresarial. Hi confluiran professionals de primer nivell que aportaran coneixement sobre temàtiques com les noves tendències en màrqueting i comunicació a les organitzacions, l'omnicanalitat o l’anàlisi dels consumidors.

El dilluns 26 els conferenciants seran David Coral, president i CEO de BBDO&Proximity Iberia, chairman de BBDO University i membre de BBDO Worldwide; Daniel Batlle, professor de la UVic-UCC i CEO de Svenson Corporation; Lluís Bassat, del Grup Bassat, Ogilvy Espanya, i Xavier Gil, de Cromology. En un programa que s’allargarà durant tot el dia, els ponents abordaran qüestions relacionades amb la rellevància de la comunicació de les empreses, els nous camins del màrqueting i la comunicació empresarial per arribar als consumidors actuals, la dinamització econòmica de les empreses o el Customer journey map.

El dimarts 27 serà el torn de Francesc Monsardá, de Global Media Led, OMG Omnicom Media Group; Àlex Marquina i Jordi Pi, de la CCMA; Danilo Cascino, de TBWA, Head of Customer Strategy de Nissan United a TBWA Espanya, i d'Àngel Sánchez, d’ASAP i professor de la UVic-UCC, que faran diferents conferències sobre estratègies de màrqueting i comunicació per a empreses amb pocs recursos, el concepte de “televisió líquida”, l'omnicanalitat com a eix del nou màrqueting i la creativitat en els negocis. A més, tindrà lloc la taula rodona “L’empresa davant la nova economia, el màrqueting i la comunicació verda. Una arma per arribar al consumidor”, amb Silvio Elias, José Maria Batalla i, com a coordinador de l’acte, Josep Burgaya, degà de la FEC. L’última ponència del cicle la protagonitzarà Ana Palencia, directora de Comunicació d’Unilever Espanya, que parlarà sobre el propòsit de comunicació de les marques.

Tota la informació del programa, les temàtiques tractades i els perfils dels ponents de les I Jornades de Màrqueting i Comunicació es pot trobar en aquest espai del web de la Facultat d’Empresa i Comunicació, des d’on també es poden formalitzar les inscripcions, que ja estan obertes.

Les jornades compten amb el suport d’ESERP, centre adscrit a la UVic-UCC, del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, del grup Premsa d’Osona, de la delegació d’Osona de la Cambra de Comerç i de Seidor.