Cartell universitat d'estiu

Obertes les inscripcions per a la 27a edició de la Universitat d’Estiu

Aquesta setmana s’han obert les inscripcions per a la 27a edició de la Universitat d’Estiu de la UVic-UCC, que tindrà lloc de maig a setembre. En total, s’han preparat una vintena de formacions curtes, repartides en quatre àmbits temàtics: salut; empresa, comunicació i disseny; ciències i tecnologia, i educació i societat. Aquestes formacions s’adrecen a persones en actiu que vulguin posar-se al dia o ampliar coneixements sobre aspectes concrets i innovadors de cada àmbit.

El  programa englobarà, per primer cop, les activitats de l’Escola d’Estiu d’Elisava, que proposa una sèrie de cursos de disseny d’interiors, packaging, mobiliari, creativitat i disseny editorial, entre d'altres.

Com cada any, la Universitat d’Estiu també oferirà cursos d’idiomes intensius, alguns en format virtual, tant al Campus Vic com al de Manresa. En l’àmbit més lúdic, la Plataforma Cultural convidarà tothom a participar en un conjunt d’activitats diverses, obertes a la ciutat, que van des d’exposicions a cinema a xerrades organitzades amb col·laboració de diverses entitats del territori.

Per inscriure-s'hi cal adreçar-se a la pàgina web de la Universitat d’Estiu.