III Jornada de Recerca de CAFE

Obertes les inscripcions per presentar les comunicacions a la III Jornada Catalana de Recerca en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport

22.04.2021

La III Jornada Catalana de Recerca en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (CAFE), que es farà el 12 de juny en línia, ja té obert el període d’admissió dels abstracts de les comunicacions. Tothom qui vulgui presentar una comunicació sobre algun projecte de recerca en l’àmbit de l’activitat física i l’esport pot fer-ho fins al 23 de maig al web de la jornada. L’esdeveniment està organitzat pel Centre d’Estudis en Esport i Activitat Física (CEEAF) de la UVic-UCC conjuntament amb les altres sis universitats catalanes que imparteixen el grau en CAFE, a més de l’Institut Nacional d’Educació Física (INEFC). El formulari d'inscripció a la jornada s’obrirà aviat.

L’objectiu principal de la III Jornada Catalana de Recerca en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (CAFE) és fer difusió de la recerca que s’està portant a terme, principalment a Catalunya, en el camp de l’activitat física i l’esport, i propiciar la trobada entre el major nombre d’investigadores i investigadors veterans i novells per convertir-se en un espai de treball en xarxa. La jornada comptarà amb la presentació de comunicacions en format Pecha-Kucha –presentacions breus i àgils que tenen per objectiu comunicar les idees principals mitjançant 20 diapositives de 20 segons cadascun que mostraran els projectes i les recerques que s’estan duent a terme a Catalunya en matèria d’activitat física i esport.

La jornada també servirà per donar a conèixer els treballs guanyadors dels Premis RecEsport Jove, que tenen com a objectiu fomentar vocacions científiques entre el jovent en l’àmbit de les ciències de l’activitat física i l’esport. El premi consta de dues categories: Premi RecEsport Jove al millor treball de final de grau (TFG) o millor treball final de màster (TFM) i Premi RecEsport Jove a la millor comunicació predoctoral. Per optar al premi caldrà indicar-ho al formulari d’inscripció a la jornada que s’habilitarà properament i caldrà fer-ho amb una comunicació en format Pecha-Kucha. En aquest sentit la jornada busca la vinculació amb diferents assignatures del grau en CAFE, especialment per als alumnes de 3r i 4t curs i els de màster.