Personal de Teknós optarà als mateixos ajuts a l’estudi que la resta de la comunitat universitària

15.12.2021

La Direcció de la Fundació Universitària Balmes (FUBalmes) i el Comitè d’Empresa han acordat avui d’equiparar els ajuts a l’estudi per al personal treballador i els fills a càrrec seu, al personal docent i investigador (PDI) i personal d'administració i serveis (PAS) de Teknós.

D’aquesta manera, aquestes persones treballadores i els seus fills també podran gaudir, com la resta de la comunitat universitària, d’un descompte del 100% en títols oficials de grau, màster i doctorat; del 70% en els cursos de l’Escola d’Idiomes; del 80% en els cicles formatius de grau superior (CFGS); un descompte de 6.000 euros en la matrícula del grau en Medicina, i del 75% en màsters, postgraus, cursos d’extensió universitària i cursos de la Universitat d’Estiu.

Pot optar a aquests ajuts tot el personal de la comunitat universitària, inclosos els seus fills i filles, que tinguin com a mínim un any d’antiguitat. També se’n beneficien les persones treballadores de les empreses vinculades Eumo Editorial i Eumo Gràfic. En el cas de tenir una dedicació laboral parcial, els descomptes s’apliquen de forma proporcional.