Pol Gracia fent la seva presentació

Pol Gràcia representa la UVic-UCC a la Jornada Interuniversitària de la Societat Catalano-Balear de Fisioteràpia

L’exalumne del grau en Fisioteràpia de la UVic-UCC Pol Gràcia va presentar el seu treball de fi de grau (TFG) titulat “Declivi funcional en residents geriàtrics a la comarca d’Osona durant un període de 2 anys” a la Jornada Interuniversitària de la Societat Catalano-Balear de Fisioteràpia. Es tracta d’una societat on es presenten els millors TFG de les universitats catalanes que imparteixen aquests estudis.

L’objectiu d’aquesta jornada és compartir els millors TFG que porten a terme els estudiants de les diferents universitats de Catalunya i les Illes, alhora que es promou la recerca i l'evidència científica en aquesta disciplina entre els més joves.