Sala Ramon Montanyà de l'Atlàntida

'PRE LU DI', l’acte musical i poètic del 25è aniversari per a la comunitat de la UVic-UCC

Coincidint amb la jornada principal de celebració dels actes del 25è aniversari de la UVic-UCC, el 20 de maig, a partir de les 19 h, a la sala Ramon Montanyà de l’Atlàntida de Vic, tindrà lloc l’acte PRE LU DI. Es tracta d’un espectacle poètic, musical i visual, amb grans dosis de sorpresa, que es mantindran fins al darrer minut, que farà un repàs de què ha estat, és i vol esdevenir la universitat. Tota la comunitat universitària està convidada a assistir a aquest acte de celebració. Les entrades són limitades i per obtenir-les (màxim dues per persona) cal connectar-se al web de L’Atlàntida, triar seient i incloure el codi 25UVic-UCC.

Aquest acte forma part del programa d’activitats que s'han organitzat des d’aquest mes d’abril i fins al pròxim mes d’octubre per commemorar el reconeixement de la Universitat de Vic, el 21 de maig de 1997, al Parlament de Catalunya.