Preparats.cat

Preparats.cat acumula més de 25.000 persones registrades, i s'obre a nous formats i plataformes

El programa d’orientació universitària Preparats.cat treballa des de fa més de vuit anys per ajudar estudiants d’ESO, cicles i batxillerat a decidir el seu futur acadèmic, i a preparar la selectivitat i la preinscripció universitària. Actualment, acumula un total de més de 25.000 registrats al web i més de 10.000 seguidors a les seves xarxes socials.

Aquesta iniciativa de la UVic continua creixent pel que fa a les plataformes que utilitza i els continguts que genera. Fa pocs mesos, es va estrenar amb la xarxa social TikTok, líder entre els joves, i també va començar a publicar vídeos de format Reels a Instagram. Aquest curs, també estrenarà dues guies digitals dirigides a estudiants de batxillerat i oferirà quatre xerrades en línia adreçades a aquest col·lectiu i als centres de secundària. D’altra banda, el programa tindrà el seu propi estand a l’espai d’Adolescents.cat del Saló de l’Ensenyament, on atendrà estudiants interessants en orientació universitària i oferirà dues activitats a l’escenari.