Podcast - L'Habitació
Pòdcast 'L'habitació'. D'esquerra a dreta, Carla Roca, Lluc Gallifa i Marta Silva

Preparats.cat estrena el pòdcast 'L’habitació'

21.12.2023

Preparats.cat, la plataforma d’orientació preuniversitària creada per la UVic, estrena L’habitació, un videopòdcast disponible a Spotify i Youtube, en què participen Lluc Gallifa, Carla Roca i Marta Silva.

Aquest programa té la finalitat de reflexionar sobre temes que ens interessen i ens mouen com a societat en un format informal. El primer episodi, “L’amistat i els seus drames”, planteja reflexions profundes sobre les relacions entre amics i està disponible a Spotify i Youtube amb l’opció de videopòdcast.

El pròxim divendres 22 de desembre L’habitació estrenarà un nou episodi, en què es parlarà sobre “La generació de vidre” i els estereotips que envolten la Generació Z. L'habitació també es pot seguir als comptes de TikTok i Instagram.