Preparats.cat

Preparats.cat farà sessions d’orientació per a estudiants preuniversitaris i professorat

Per segon any consecutiu i seguint les tendències digitals de la pandèmia, el programa d’orientació universitària Preparats.cat ofereix un seguit de sessions d’orientació online. En aquestes xerrades, l’equip de Preparats.cat informarà sobre les diferents dates i informacions importants de la selectivitat i la preinscripció universitària, així com sobre què estudiar el curs vinent. També parlarà dels recursos que es poden trobar a la seva web i que fan aquests processos molt més fàcils, com el test d’orientació, la calculadora de la nota de tall o l’assistent d’accés a la universitat, entre d’altres.

Les pròximes sessions per a estudiants són el 21 d’abril, sobre selectivitat, i el 25 de maig, sobre la preinscripció universitària. Per a professorat i orientadors de centres de secundària, s’ofereix una sessió el 25 d’abril.