persona a l'ordinador

Preparats.cat farà sessions d’orientació per a estudiants preuniversitaris, professorat i instituts

Per tercer any consecutiu, el programa d’orientació universitària Preparats.cat ofereix un seguit de sessions d’orientació en línia. En aquestes xerrades, l’equip de Preparats.cat informarà sobre les diferents dates i informacions importants de la selectivitat i la preinscripció universitària, així com sobre què estudiar el curs vinent. També parlarà dels recursos que es poden trobar a la seva web i que fan aquests processos molt més fàcils, com el test d’orientació, la calculadora de la nota de tall o l’assistent d’accés a la universitat, entre d’altres.

La pròxima sessió en línia, adreçada al professorat de centres de secundària, està programada per al 9 d’abril, sota el títol “Fer la selectivitat i la preinscripció pot ser més fàcil”. Per a estudiants, hi ha previstes dues sessions en línia, el 20 de febrer, a les 17 h, la primera, centrada en “Com triar què estudiar i encertar-la”, i el 7 de maig, la segona, sobre “Fer la selectivitat i la preinscripció pot ser més fàcil”.

L’any passat, també es van oferir xerrades d’orientació en línia en instituts de tot Catalunya, adreçades a alumnes de 2n de batxillerat i 2n de cicle formatiu de grau superior. En total, es van fer més de 40 xerrades en 30 instituts diferents i es van assessorar a més de 1.300 alumnes. Enguany, també es repeteixen en tots els instituts que les sol·liciten.