Presentació del llibre "Esborradís i blanc", d'obra d'Aina Roca Anfruns

10.06.2021

En el marc de l'exposició Esborradís i blanc, d'obra d'Aina Roca Anfruns, l'editorial Camí de marges ha publicat un llibre amb el mateix títol que es presentarà el divendres 11 de juny a les 7 de la tarda al claustre de l'Escola d'Art de Vic. En faran la presentació la curadora de l'exposició, Anna Palomo, i Eva Marichalar-Freixa, que també han participat en l'edició del llibre.

La publicació permet ampliar la visió sobre la dimensió artística d'Aina Roca Anfruns amb la incorporació de més documentació gràfica de la seva obra i d'experiències artístiques, complementada amb textos de l'artista i d'altres persones.

L'exposició encara es pot veure a la Sala de l'Escola d'Art fins al 23 de juny de 2001.